Klantcontact op één centrale plek

Breng alle kanalen waarop klanten met jouw organisatie in contact kunnen komen samen op één centrale plek met een toekomstbestendig klantcontact center waar de menselijke en technologische kant van customer service samenkomen.

Conclusion MBS collegas in overleg

Wil jij…

  • klantenservice processen optimaliseren?

  • beter op klantbehoeften inspelen?

  • menselijke en technologische kant van customer service samenbrengen?

  • nieuwe businesskansen creëren?

Synergie tussen technologie, proces en mens is hiervoor een vereiste. Met alléén een slimme CRM-oplossing kom je er niet. Het zijn jouw mensen die het succes bepalen. Wil je hen laten floreren? Onze Microsoft Dynamics-experts staan je bij met advies en uitvoering. Wij zorgen dat je klantenservice oplossing en bedrijfsprocessen naadloos op elkaar aansluiten. Én we zorgen dat jouw mensen de mogelijkheden van deze totaaloplossing benutten. Samen geven we je digitale transformatie een boost en maak jij jouw klantenservice onderscheidend en tegelijkertijd toekomstbestendig.

Blog

De toekomst van klantondersteuning: Dynamics 365 Contact Center

Dynamics 365 Contact Center; Dennis en Lotte vertellen

De parels van Microsoft Dynamics 365

Microsoft Dynamics 365 is een totaaloplossing waarbinnen je tal van apps en modules modulair kunt afnemen, waarbij de kracht ook zit in de synergie van de apps binnen het platform. Deze applicaties maken voor veel klanten het grootste verschil:

CMBS Microsoft Dynamics 365 Sales

Dynamics 365 Sales

Met Dynamics 365 Sales beheer en automatiseer je alle verkoopprocessen en verbeter je de salesprestaties. Dankzij de AI-gebaseerde (voorspellende) inzichten begrijp je leads, klanten en trends beter én kun je op ontwikkelingen reageren en anticiperen.

Wil je de potentie van businessapps in de cloud voor jouw organisatie weten?

Klantverhalen

  • Voor het toonaangevende Cibes Lift Group hebben wij Dynamics 365 succesvol geïmplementeerd, waardoor het volledige proces van verkoop, installatie, preventief onderhoud en service nu naadloos verloopt en de klantreis volledig inzichtelijk is.
  • Met het Dynamics-platform integreert de Johan Cruijff ArenA data en draaien ze klantgerichte en gepersonaliseerde campagnes. Bezoekers krijgen nu een fanbeleving van het hoogste niveau.
  • Realtime inzicht is voor Enstall een vereiste om in te spelen op de groeiende vraag vanuit de internationale markt van zonnepanelen. Met Dynamics hebben ze dit inzicht. Daarnaast biedt het platform Esdec de flexibiliteit en schaalbaarheid die het nodig heeft om de werkwijze aan te passen bij snelle, wereldwijde groei.
  • Bij mateco ondersteunen de Dynamics 365 apps de klantbeleving van begin tot eind en bieden nog meer grip op het koopgedrag van de klant.

Wij werken o.a. samen met:

Enstall, a global leader in rooftop solar mounting solutions
mateco logo
clientlogo Cibes lift group
JCA logo
kruitbosch-logo

Lees meer

Blog
Conclusion MBS collega's overleg

Onze bedrijfscultuur: het DNA van Conclusion MBS

Publicatie
Succesvol overstappen naar Dynamics 365
okt
18

Zonder verrassingen overstappen op Dynamics 365

Wil je meer weten over de potentie van de Dynamics 365 businessapps én de toegevoegde waarde van AI? 

Download

Ebook: versnel de omzetgroei met Dynamics 365 Sales en AI

Over ons

Wat je doelstellingen ook zijn of welke uitdaging je ook graag aanpakt, als specialist in Microsoft Dynamics 365 staan we voor je klaar. Onze honderd ervaren en enthousiaste professionals helpen je graag bij het realiseren van je transformatie-ambities. Hiervoor kun je rekenen op onze diepgaande kennis van technologie en meer dan 25 jaar ervaring in bedrijfsvoering en veranderprocessen. Als je mens en technologie verenigt, maak je pas echt een sprong voorwaarts. Dat samenspel, dát is onze expertise.

We helpen je graag jouw businessvraag, manier van werken of inrichting van klantenserviceprocessen vertalen naar de Microsoft Dynamics 365 Contact Center-oplossing. Dan lever jij straks in een handomdraai service van de bovenste plank.