Reizigersvervoer

Hoe ontzorg je reizigers van deur tot deur? Met 24/7 beschikbaarheid van het openbaar vervoer en realtime inzicht en overzicht via gebruiksvriendelijke informatiesystemen. Conclusion helpt vervoerders bij het creëren van uitstekende reizigerservaringen: op de weg, op het spoor, in de lucht en op het water. 

Reizigersvervoer

Onze klanten

Logo KLM
NS
ProRail logo: klanten Implementation
logo RET
Logo GVB
translink logo
AAS international All About Signs
transavia

Hoe wij je kunnen helpen

Zoek je een betrouwbare partner mét innovatiekracht? Conclusion brengt je verder. Onder meer met de continuïteit van je kernprocessen, het optimaliseren van bedrijfs- en ondersteunende processen, business logica, omzetstijging en innovatie.

Icon 5

Datagedreven verbetering

Door het ontwerpen, inrichten en doorontwikkelen van informatiegedreven besturingsmodellen zorgen wij ervoor dat de kern- en ondersteunende processen worden geoptimaliseerd. Wij noemen dat Factbased Improvement.

Icon 6

Wendbare en stabiele informatievoorziening

We nemen het (door)ontwikkelen en beheren van (een deel van) het applicatielandschap voor onze rekening. Daarmee borgen we de veiligheid, wendbaarheid en weerbaarbaarheid ervan, inclusief de noodzakelijke integratie.

Icon 9

Gewaarborgde bedrijfscontinuïteit

Het 24/7 beschikbaar houden en doorontwikkelen van applicatieketens in missiekritische bedrijfsprocessen? Wij nemen die zorg uit handen. Van dienstregeling tot materieelinzet en van personeelsinzet tot reisinformatie.

Icon 4

Actuele, betrouwbare reisinformatie

Reisinformatiemiddelen moeten permanent beschikbaar zijn. Tegelijkertijd vragen ze om continue doorontwikkeling. Onze expertise dekt een breed scala: borden, klokken, omroepsystemen, signage-oplossingen, on-boardsystemen en intuïtieve begeleidingssystemen voor reizigers op perrons en in treinen.

AI helpt de railsectpr met klimaatuitdagingen

AI helpt de railsector met klimaatuitdagingen

Hoe kan AI een positieve impact maken in de railsector? Conclusion hostte over dit onderwerp een Railforum-event. Bekijk de terugblik, lees via de link het eventverslag en download de presentaties op de website van Railforum.

In de praktijk

Gappie van GVB: jouw reismaatje in Amsterdam

Gappie van GVB: jouw reismaatje in Amsterdam

Dagelijks reizen 800.000 mensen met de metro's, trams, bussen en veerboten van GVB. GVB wil dat Amsterdam voor iedereen bereikbaar is. Hoe? Met Gappie: de vernieuwde app voor studenten, forenzen, Amsterdammers en bezoekers.

Bekijk alle cases in deze markt

Conclusion opereert als één bedrijf. De betrokkenen vanuit NS, myBrand Conclusion en Conclusion Mission Critical hebben gedurende het project samengewerkt als één team.

Ruud Mourik

programmamanager bij NS

Conclusion is een bekende IT-partner in het reizigersvervoer. Ik ben ervan overtuigd dat zij de juiste partij zijn om onze betrouwbaarheid en performance te garanderen, en tegelijkertijd ook mee te bewegen met de laatste ontwikkelingen en onze innovatieve ideeën.

Joost Mortier

Directeur 9292

9292

AAS International vertrouwt op de kwaliteiten van R&D-partner Conclusion ForeyeT. Ze zijn slim, creatief, gedegen, betrouwbaar en denken verder dan alleen techniek. Ook begrijpen ze de hoge kwaliteitseisen die luchthavens stellen aan onze producten. Een partnership met toekomst voor luchthavens wereldwijd.

Frank de Koning

Algemeen Directeur, AAS International

Referentie samenwerking Conclusion reizigersvervoer
Anders reizen

Onze samenwerking met Anders Reizen

Naast dat wij ons hebben aangesloten bij de coalitie is er afgelopen jaren een hechte samenwerking ontstaan. Zo hebben wij in 2022, samen met Anders Reizen, een hackton georganiseerd en begeleid. Met de onderzoeksvraag: hoe komen we tot zero-emissiemobiliteit en welke rol kunnen innovatie en technologie hierbij spelen. De hackaton bood ons een werkwijze waarin creativiteit, kennis en expertise maximaal zijn benut. Aan de hackaton deden 35 bedrijven mee en leidt in 2023 tot concrete pilots bij bedrijven.

Michiel Croon

Michiel Croon: "OV, omarm toch die bestemmer"

Als vervoerder weet je dat je reizigers bijna altijd op weg zijn naar een bestemmer: een partner, ouder, werkgever of vriend. Een klant of een leverancier. Vervoerders zouden er goed aan doen om de bestemmer te omarmen en te betrekken bij de reis. Hoe? Door realtime reisinformatie beschikbaar te stellen voor de bestemmer. Hoe? Lees de opinie van Michiel Croon.

Blog

Samen sterk: Corniels aan het roer van onderlinge samenwerking

Corniels van Winkelen
Nieuws
Terugblik Innovatietafel Reizigersvervoer: de weg naar datagedreven werken

Terugblik Innovatietafel Reizigersvervoer: de weg naar datagedreven werken