Het ultieme thuiskantoor
Royal Ahrend is een internationale leider in commercieel meubilair. Via een portfolio van vier bekende merken: Ahrend, Gispen, Presikhaaf en Techo levert het bedrijf duurzame kantoor-, leer-, zorg- en winkelomgevingen aan eindgebruikers over de hele wereld. Voor ‘thuiswerken’, het nieuwe platform waarmee werknemers thuiskantoormeubels kunnen uitkiezen die zijn gekocht door hun werkgever, mistte Ahrend nog de juiste infrastructuur. Ze vroegen ons of we die met gebruik van Optimizely konden realiseren - en dat deden we!
Alles-in-één in Optimizely
We bouwden de infrastructuur met Optimizely Content Cloud en Optimizely Commerce Cloud. Deze producten integreerden we op een multi-brand platform dat alle klantgroepen in één bedient. Daarnaast maakten we een klantspecifieke webshop, waarmee Ahrend het HR-systeem van de klant integreert met een single sign-on. Dit geeft werknemers toegang tot de catalogus van hun werkgever zonder dat ze een nieuw account nodig hebben. Met deze structuur kan Royal Ahrend:
- alle communicatie, productie en levering op een gebruiksvriendelijke manier doen.
- alle klantgroepen op één platform bedienen.
- conversie, tevredenheid en key touchpoints binnen elke klantreis meten.
- een betere service bieden en de propositie voor elke klant tweaken.
- in de toekomst al haar systemen integreren in één naadloze klantervaring.
Webshop voor thuiswerkplekken
Prettig thuiswerken vergt net als op kantoor een ergonomische werkplek. Bijvoorbeeld een ergonomische bureaustoel, een in hoogte verstelbaar bureau en een beeldscherm op ooghoogte. In onze webshop bestel je direct een thuiswerkplek die perfect aansluit op jouw persoonlijke behoeften.