We zoeken samen naar de beste fit voor de klant

Niet alleen vanuit klanten wordt Virtual Sciences Conclusion gezien als dé integratiespecialist, ook binnen het Conclusion ecosysteem wordt er graag gebruik gemaakt van onze integratie-expertise. Zo komt myBrand Conclusion regelmatig bij ons in de lucht met integratiegerelateerde vraagstukken. Hoe versterken we elkaar en wat is het belang hiervan in de dienstverlening van myBrand Conclusion?

4 oktober 2024   |   Publicatie   |   Door: Virtual Sciences Conclusion

Deel

Jubileum jaar Virtual Sciences Conclusion

Integratiebehoefte

myBrand Conclusion is de meest vooruitstrevende SAP-dienstverlener van Nederland. Ze realiseren een effectieve ondersteuning van de bedrijfsvoering bij hun klanten door de toepassing van SAP-oplossingen en low-code. In dit proces ontstaat er met regelmaat een behoefte aan integratie bij klanten van myBrand Conclusion. Account Manager Frank van de Pas weet zijn Virtual Sciences Conclusion-collega David van Westendorp dan makkelijk te vinden.

Conclusion-boodschappentas

De afgelopen jaren kwam het Conclusion ecosysteem steeds meer tot leven voor Frank. “Ook al kunnen wij veel, ik vind het interessant om te kijken wat we vanuit Conclusion nog meer in onze boodschappentas hebben en hoe we onze klanten daarmee kunnen helpen. Wij zijn een pragmatische club waarbij het belang van de klant voorop staat. Als die beter is geholpen met een integratieproduct uit het portfolio van Virtual Sciences Conclusion, dan adviseren wij dat graag.”

We zoeken samen naar de beste fit voor de klant

David

Onafhankelijk onderzoek

Vanuit de markt ziet David een groeiende interesse in het technologisch agnostisch onderzoek dat Virtual Sciences Conclusion en myBrand Conclusion gezamenlijk kunnen uitvoeren. “We merken dat steeds meer bedrijven op zoek zijn naar een integratieplatform, maar moeite hebben met het kiezen van de oplossing die past bij hun organisatie. Dit zorgt ervoor dat ze soms door de bomen het bos niet meer zien. We bundelen onze expertise en integratieportfolio's om onafhankelijk onderzoek te doen naar de beste oplossing voor de klant", aldus David over de toegevoegde waarde en het klantperspectief dat beide Conclusion-bedrijven delen. "Niet alleen Frank en ik, maar ook onze technische collega's hebben een goede klik."

Gedeelde verantwoordelijkheid

In 2015 bracht SAP S/4HANA op de markt. Die beweging naar de cloud vraagt bij veel SAP-gebruikende organisaties om een migratie. “Daardoor komt er een flink aantal integratievraagstukken naar boven bij klanten”, weet David. “We zien in de markt al uitvragen voor onze integratiespecialsten die samen kunnen optrekken met de SAP-specialisten van myBrand Conclusion.” Frank herkent zich in Davids woorden en benadrukt het belang van de samenwerking binnen het Conclusion ecosysteem. “Voor klanten is het fijn om te consolideren in leveranciers en voor ons om te weten dat we samenwerken met betrouwbare partners. We voelen de gedeelde verantwoordelijkheid om het goed te doen voor elkaars klanten.”

Prettig en praktisch

Frank en David ervaren beide een prettige en praktische samenwerking binnen het ecosysteem, die op organische wijze is ontstaan. David: “Wij zijn blij dat myBrand Conclusion ons weet te vinden en we ook hun klanten mogen helpen met onze integratie-expertise.” Frank daarop: “We hebben samen al succesvolle cases doorlopen en daardoor vertrouwen in elkaar opgebouwd. Dat smaakt naar meer!'

Wil jij ons jubileummagazine?

Meer artikelen uit ons magazine GROEN

Publicatie
Thomas, Dennis, Vera en Simone - Klaar voor de start_virtual Sciences Conclusion

Klaar voor de start