Samen sterk: voor Chris draait het om wederzijds vertrouwen
Van businesstransformatie tot datagedrevenheid, en van softwareontwikkeling tot integratie. Zet ruim 25 bedrijven met een uniek specialisme bij elkaar en je hebt het Conclusion-ecosysteem. Vanuit samenwerking en verbinding werken ruim 3000 medewerkers dagelijks voor meer dan 500 klanten. Meerdere experts zetten gezamenlijk hun tanden in complexe vraagstukken, om zo tot een objectief advies en werkende oplossingen te komen. Geen uitdaging is ons te gek. De kracht van ons ecosysteem is de som der delen, maar hoe vind je elkaar in zo’n uitgestrekt bedrijvenlandschap? Verschillende collega’s vertellen hoe samenwerking binnen het ecosysteem eruitziet in hun dagelijkse werkzaamheden. Als je het aan Chris Geertsma vraagt, Manager Operations bij Virtual Sciences Conclusion, dan draait het om wederzijds vertrouwen en een enorme gunfactor. Vanuit die basis worden klanten heel goed ontzorgd en krijgen ze een best-of-breed oplossing.
26 april 2024 | Blog | Door: Conclusion
Deel
De onderlinge gunfactor is de basis voor best-of-breed oplossingen voor klanten
BEHEERS DE VOORUITGANG
Als digitale ontwikkelingen elkaar razendsnel opvolgen, hoe behoud je dan de controle? Want wie verandering niet in de hand heeft, valt in handen van verandering. De kunst van het digitaal transformeren is de vooruitgang beheersbaar maken, voordat het jou beheerst.
ALTIJD UP-TO-DATE
Met onze maandelijkse nieuwsbrief ben je altijd op de hoogte van relevant Conclusion-nieuws, interessante businesscases en de laatste trends van onze experts. Eenvoudig in je mailbox. Dat wil je niet missen.
Blog met technologie-expert Paul de Metter
In de volgende blog spreken we met ondernemer en technologie-expert Paul de Metter. Als CTO van 4NG Conclusion, een sub-ecosysteem binnen Conclusion, weet hij als geen ander wat er nodig is voor succesvol samenwerken binnen een ecosysteem. Volgens hem is het de ondernemersmentaliteit die ervoor zorgt dat je klanten één team op maat kan bieden, inclusief een uniforme klantbeleving.