Microsoft Dynamics 365 Field Service
Dankzij onder meer voorraadbeheer, planning, informatie op locatie en klantcommunicatie kun je als organisatie met Dynamics 365 Field Service je buitendienstoperaties plannen, beheren, coördineren en optimaliseren.
Microsoft Dynamics 365 Field Service: FAQ
Wat is de rol van IoT in Dynamics 365 Field Service?
IoT zorgt in de buitendienst voor meer efficiëntie en een betere klantenservice door bijvoorbeeld preventief onderhoud, gedetailleerde informatie over het probleem voordat technici ter plaatse zijn en waardevolle inzichten over zowel de prestaties als het gebruik van apparatuur. Met Dynamics 365 Field Service kun je al je IoT-buitendienstapparaten integreren in het platform.
Waarom draagt Field Service bij aan de klanttevredenheid?
Field Service is, samen met onder andere de apps Sales, Customer Insights en Customer Service, een krachtige tool om je klanttevredenheid te verbeteren. Dankzij bijvoorbeeld de betere planning, de automatische notificaties en het preventieve onderhoud profiteert je klant van snellere reactietijden, hoogwaardigere service en minder storingen. En dat leidt tot een hogere klanttevredenheid en een betere customer engagement.