Zakelijke dienstverlening

Naar de optimale klantbeleving en grip op kosten. Een 'customer centric' aanpak vraagt om innovatie, nieuwe customer journeys en denken vanuit waardeketens. Organisaties die tot in hun kernprocessen digital worden, voeldoen het best aan de behoeften van hun klanten.

Zakelijke dienstverlening

Dit doen we al bij

Logo KPN
Medux klant Accelerate Conclusion
vebego logo
Louwman Group  logo

Zo versnellen we jouw succes

Bij Conclusion begrijpen we de unieke uitdagingen waarmee grote bedrijven in de zakelijke dienstverlening worden geconfronteerd en bieden we op maat gemaakte oplossingen

Icon 3

Automatisering en AI

Het samenbrengen en analyseren van de juiste data geeft je grip op je processen. Daarbij helpen AI en automatisering met maximale voorspelbaarheid en grip op kosten. Van boekhoudsystemen tot AI-gedreven klantenserviceoplossingen. Zo verhoog jij de efficiëntie en verminderen we menselijke fouten.

Icon 4

Cloud & Workspace

De verschuiving naar de cloud blijft dominant, waarbij waarbij je profiteert van flexibele, schaalbare en kosteneffectieve cloudservices. Dit maakt nieuwe vormen van samenwerking en datamanagement mogelijk en vergemakkelijkt de integratie van gedistribueerde teams.

Icon 5

Klantgericht ingericht

Onze professionals ontwikkelen nieuwe customer journeys, waarin alle touchpoints zijn meegenomen. Op basis daarvan voeren we, door middel van Low Code technologie, snelle front-end ontwikkelingen door. Gekoppeld met back-endsystemen maken we je diensten optimaal klantgericht.

Icon 8

Verandering omarmen

De grootste uitdaging bij digitale transformatie is vaak cultureel en organisatorisch van aard. vanuit Conclusion ondersteunen we de ontwikkeling van nieuwe competenties en rollen binnen uw organisatie, door middel van interactieve leerplatforms en begeleiding van adoptie en innovaties.

Nieuws

Facilicom Group kiest Conclusion als partner voor data gedreven transformatie

Facilicom Group kiest Conclusion als partner voor data gedreven transformatie

In de praktijk

Trekpleister beeld1 V2 111954834126

E-learning zorgt voor collegiale bliksemstart bij Trekpleister

Nieuwe medewerkers inwerken? Laat dat maar Trekpleister over. Nieuwe collega’s maken nog voor hun eerste werkdag kennis met de organisatie en ervaren waar het allemaal om draait: tevreden, écht blije klanten! Conclusion bedacht hiervoor de e-learning onboarding tool.

Bekijk alle cases in deze markt

De kracht van Conclusion Experience ''We migreerden meer dan 100 cases en Berenschot heeft meer dan 150 nieuwe subpagina's gemaakt voor hun diensten. Om de overgang van de oude website soepel te laten verlopen, werden meer dan 1.400 URL's omgeleid.''

Laura de Vaan

Marketing Manager bij Berenschot

Berenschot Laura de Vaan

Ik zag een best-of-breed landschap voor me met Mysolution voor onze corebusiness, AFAS voor HR en Microsoft Business Central voor finance. Deze applicaties wilde ik ook ontsluiten in een centraal datawarehouse, dat de basis vormt voor alle rapportages.

Hetty Braam

IT Director bij RGF Staffing

Hetty Braam, IT Director bij RGF Staffing
Blog
Bastiaan Sjardin, CTO en AI-strateeg bij Future Facts Conclusion, bespreekt het gebruik van generative AI voor de klant, inclusief voordelen, complexiteit en toepassingen.

Generative AI voor het beantwoorden van klantvragen

Meer weten over onze oplossingen in de zakelijke dienstverlening?

Volg mij op LinkedIn of stuur een bericht

Eugene Reijgersberg

Eugene Reijgersberg

Client Director
info@conclusion.nl