Gedeelde bedrijfscultuur en visie
De naam Conclusion Experience weerspiegelt het brede spectrum van diensten dat de digitale bureaugroep aanbiedt, variërend van design tot performance en transactionele ontwerpen. Bovendien onderstreept de naamswijziging de verdere samenhang binnen het Conclusion-ecosysteem, zowel voor opdrachtgevers als voor collega’s. Het benadrukt de gedeelde bedrijfsstructuur en -overtuigingen van beide organisaties, die naadloos op elkaar aansluiten.
Michiel Kroeks, Director Conclusion Experience: “Ik ben erg trots dat we vanaf vandaag verdergaan als Conclusion Experience. Conclusion en 4NG waren twee organisaties met een vergelijkbare bedrijfsstructuur en dezelfde visie, elk met hun eigen expertise. Naarmate we steeds meer klanten gezamenlijk bedienen, hebben we gemerkt dat het onlogisch is om vast te houden aan de scheiding tussen de twee merken. ‘Experience’ is een veelomvattend begrip dat goed belichaamt waar wij als organisatie voor staan. Ik kijk ernaar uit om de komende jaren als Conclusion Experience verder te groeien en de digitale ervaring van opdrachtgevers volledig laten integreren met hun IT-landschap.”
Ton Renes, oprichter van 4NG: “Om vanaf heden verder te gaan onder de naam Conclusion Experience voelt als een natuurlijk gevolg van de steeds intensiever wordende samenwerking met Conclusion. Onze nieuwe naam past beter bij waar we als organisatie voor staan. Bovendien draagt de verdere verbinding met het Conclusion-ecosysteem bij aan het verwezenlijken van de internationale groeiambities die we samen met Conclusion hebben. Ik heb veel vertrouwen dat we dankzij deze stap van nog meer toegevoegde waarde kunnen zijn voor onze klanten.”
Seger Theuns, Director Conclusion Nederland: “De naamswijziging van 4NG naar Conclusion Experience is een mooie volgende stap in de verdere versteviging van het Conclusion ecosysteem. Het versterkt onze gedeelde visie, werkwijze en toewijding aan het leveren van de beste dienstverlening aan onze klanten. Ik kijk ernaar uit om meer waarde toe te voegen voor onze klanten op het gebied van digital experience en performance. Zodat we klanten nog beter op alle vlakken kunnen bijstaan in het behalen van hun doelstellingen.”