Een betere gebruikservaring en service
Hypotheekspecialist Florius voorziet al meer dan 70 jaar ruim 400.000 klanten van een hypotheek. Florius wilde een nieuwe huisstijl introduceren en schreef daarom een pitch uit. Conclusion Experience won de pitch glansrijk. Wat mochten we doen? De website moest responsief worden, een betere gebruikservaring bieden en de serviceverlening mocht meer aandacht krijgen.
Van designworkshops naar een prikkelende website
Voordat we aan de slag konden met de website, hebben we designworkshops van Florius gevolgd. Op basis van deze inzichten konden we de nodige functionaliteiten voor hun klanten uitwerken. We bouwden de website in Sitecore vanuit een modulaire structuur, zodat de redacteurs niet werden beperkt door een statisch design. Daarnaast werkten we mee aan content creatie, zoals het ontwerp van campagne banners. De nieuwe website biedt veel voordelen:
- De uitstraling van de website is sterk verbeterd en past beter bij Florius als merk.
- De website is gebruiksvriendelijker: alle informatie wordt overzichtelijk tentoongesteld.
- Het design is herkenbaar en simpel, waardoor de hypotheken begrijpelijker naar voren komen.
- De unieke banner trekt de aandacht en geeft de website een hoogwaardige uitstraling.
- Dankzij de modulaire structuur kan Florius de website zelf personaliseren.