Service Design

Klaar voor de klantreis van morgen?

Conclusion Consulting

Laat jouw organisatie groeien door gebruik te maken van Service Design! Met onze allesomvattende aanpak verbinden we de interacties die klanten met jouw organisatie hebben naadloos met elkaar - zoals contactpunten, locaties, processen en medewerkers. Daarmee zorgen we voor een geweldige dienstverlening en klantbeleving voor jouw organisatie. Ontwerp de klant- én medewerkersreis van morgen en wordt wendbaar, weerbaar en onderscheidend!

Voorbereiden op de klantreis van morgen

Als organisatie sta je voor de uitdaging van een continue veranderende omgeving. Nieuwe technologieën, veranderende klantwensen en de opkomst van nieuwe concurrenten vragen om continue verbetering van je dienstverlening. Service Design biedt effectieve, duurzame en innovatieve ontwerpoplossingen die gericht zijn op de gebruikersbehoeften van klanten en medewerkers. Door goed te anticiperen op de klantreis van de toekomst, zorg je dat je niet achteropraakt maar juist onderscheidend wordt. Je blijft de concurrentie voor in een snel veranderende markt.

Verbeter de klantervaring en bedrijfsprestaties met Service Design

Service Design biedt effectieve, duurzame en innovatieve ontwerpoplossingen die gericht zijn op de gebruikersbehoeften van klanten en medewerkers. Dit resulteert in betere service-ervaringen, hogere klanttevredenheid en verbeterde bedrijfsprestaties op de lange termijn.

"Goede diensten ontstaan niet toevallig. Ze moeten ontworpen worden. Dat is wat wij doen"

-

Het leveren van uitstekende klantbelevingen door middel van service-excellentie

Onze aanpak is holistisch en gericht op de mens, waarbij we complexe systemen begrijpen en vereenvoudigen. Onze focus ligt op design thinking en iteratieve ontwerpmethoden. We ontwerpen innovatieve, duurzame oplossingen die gericht zijn op de alle actoren in jouw dienstverlening, en daarmee zowel klanttevredenheid als bedrijfsprestaties verbeteren. Hierdoor wordt jouw organisatie flexibeler, veerkrachtiger en onderscheidend.

Bij het moderniseren en verbeteren van diensten is het van groot belang om rekening te houden met de interne werkwijzen en cultuur van de organisatie. Deze factoren hebben invloed op de consistentie, ervaring en toekomstbestendigheid van de diensten. Service Design werkt nauw samen met andere disciplines binnen Conclusion Consulting - Verandermanagement, Leiderschap, Prestatieverbetering en Strategie - en het Conclusion ecosysteem

Zo helpen we organisaties niet alleen bij het ontwerpen van goede diensten, maar ook bij het ontwikkelen van een servicestrategie en het succesvol implementeren van serviceveranderingen en procesoptimalisaties binnen de organisatie.

Laat je inspireren door de praktijk

Cases

Conclusion Consulting verbindt mens, proces en technologie bij Marel