Djill: “We hebben inmiddels een trouwe groep volgers, maar zien ook iedere maand nieuwe gezichten. Met ruim 2.500 collega’s in het Conclusion ecosysteem kunnen we niet iedereen persoonlijk bereiken. Daarom stimuleren we deelnemers om als sportambassadeur op te treden. We vragen of zij nieuwe events ook via hun eigen Conclusion-bedrijf kunnen verspreiden. En dat werkt! Vanuit alle hoeken in Nederland komen mensen naar onze events.
Ons doel is om zoveel mogelijk collega’s van verschillende Conclusion-bedrijven te betrekken. Bij het indelen van teams zorgen we er bewust voor dat bekenden niet bij elkaar zitten, zodat nieuwe verbindingen ontstaan. We merken dat sommige collega’s elkaar na afloop van een event ook nog weten te vinden. Je praat met elkaar toch ook over je werk of bedrijf. Bij projecten kan het van pas komen als je weet dat een collega van een ander bedrijf een bepaalde expertise heeft. Zo zorgen we niet alleen voor een gezellige en sportieve dag, maar plukken we er soms in onze projecten ook de vruchten van!
Na ieder jaar evalueren we wat onze collega’s van de sporten vinden. Daar houden we rekening mee bij het maken van de planning voor het jaar erop. Afgelopen jaar kwam beachvolleybal als winnaar uit de bus. Dat was ons allereerste event en die dag was ook superleuk! Het was heerlijk weer met als afsluiter een borrel en barbecue. Ik ging uiteindelijk zelf pas om 22 uur weg, terwijl er nog collega’s bleven hangen.”
Hoe combineer je jouw eigen werk met Conclusion Sport?
“De kunst is om het werk goed te verdelen”, aldus Djill. “Het kost natuurlijk extra tijd naast je reguliere baan. Maar het is geweldig om te zien hoe Conclusion Sport door ons bedrijf wordt omarmd. Het geeft mij zoveel energie! Ik vind het zelfs niet erg om op zondagavond nog even door te werken, omdat ik het niet zie als werk, maar als een passie.”