Optimizely
Met het digital experience platform van Optimizely optimaliseer je heel gemakkelijk de indeling van je volledige klantreis. Door middel van A/B-testen, multivariate-testen en visuele bewerkingen wordt continu bijgehouden waar verbeteringen mogelijk zijn.
Als Europe Optimizely Platinum partner helpen we je graag met het indelen van jouw ultieme customer journey. 4NG biedt met twintig gecertificeerde developers alle mogelijkheden aan van Optimizely.
Geef jouw online prestaties een boost
Bij 4NG werken gecertificeerde strategen die jouw digitale aanwezigheid en prestaties naar een hoger niveau tillen. Met expertise op het gebied van experimenteren zorgen ze voor een optimale online ervaring, wat je doelgroep ook is. Hierdoor zijn al jouw bedrijfsdoelen binnen handbereik!
WWF-NL: Een nieuw platform voor het WWF
WWF Nederland heeft Optimizely geïmplementeerd om de inhoud, marketing automation, personalisatie en e-commerce eenvoudig te beheren. Hiermee kan WWF-NL de informatie, activatie en fondsenverwerving naadloos met elkaar verbinden en relevant zijn voor bestaande en nieuwe relaties.
Royal Ahrend: Een flexibele en creatieve oplossing
Royal Ahrend gebruikt Optimizely om een multi-brand platform te creëren dat alle klantgroepen in één bedient en een klantspecifieke webshop waarmee ze het HR-systeem van de klant integreren. Dit stelt hen in staat om efficiënter te communiceren, produceren en een betere service te bieden.
Binnen ons ecosysteem is het volgende bedrijf expert op het gebied van Optimizely
Waarom kies je Conclusion als jouw Optimizely partner
Klanten die gebruik maken van Optimizely
Voor organisaties met hoge security & compliance eisen welke op zoek zijn naar een volwassen Digital eXperience Platform (DXP) is Optimizely een logische keuze. Van content tot commerce en experimentatie; alles is naadloos met elkaar geïntegreerd binnen één pakket.
Paul de Metter
CTO 4NG & OMVP Optimizely