Wat Optimizely nog meer relevant maakt voor WWF is dat je op basis van klikgedrag de content kan personaliseren. Mohr: “Bezoekt iemand meerdere pagina’s over bedreigde zeedieren en plastic soep, dan krijgt de bezoeker een event, product of gepersonaliseerd donatieformulier te zien waarmee de bezoeker kan bijdragen aan de oplossing van het probleem.”
“Aankomende periode staat in het teken van het verzamelen van gebruikersdata, om te leren waar de interesses van de bezoeker liggen”, vertelt Mohr. “Deze data geldt als basis voor het doorontwikkelen en optimaliseren van het platform. Zo wordt de bezoeker steeds beter geïnformeerd en geactiveerd hoe hij zijn kennis, tijd en geld kan inzetten voor het behoud en de bescherming van de natuur.”
De nieuwe webshop van WWF staat nu ook live. De producten in de WWF-webshop bieden bezoekers slimme en duurzame alternatieven voor plastic tassen, waterflesjes en tandenborstels. Elke aankoop draagt daarom direct en indirect bij aan een schonere en duurzame wereld.
Wij helpen het WWF graag bij de automatisering van verschillende onderwerpen om het de donateurs zo makkelijk mogelijk te maken en ook het WWF zelf. Als Salesforce partner kijken wij uit naar de uitdagingen en om samen met het team van WWF hier een mooie oplossing voor de bedenken én te bouwen.