Microsoft Dynamics Managed Services
Dankzij onze Managed Services voor Microsoft Dynamics 365 word je volledig ontzorgd, beschik je (desgewenst) 24/7 over support voor eindgebruikers en heb je altijd optimale performance.
Je ERP- en CRM-platform én alle bijbehorende software zoals add-ons altijd up-to-date zijn.
Eindgebruikers en je eigen IT-afdeling de gewenste Microsoft Dynamics-support krijgen.
Service requests (bijvoorbeeld m.b.t. aanpassingen van het platform) snel en kundig worden opgepakt en uitgevoerd.
Technische issues zo spoedig mogelijk worden opgelost.
De performance, veiligheid en gebruiksvriendelijkheid altijd optimaal zijn.
Je het maximale uit het platform haalt, bijvoorbeeld doordat onze experts periodiek op functioneel en architectuurniveau met je mee kunnen denken.
Veelgestelde vragen
Wat zijn de voordelen van Microsoft Dynamics Managed Services?
Afhankelijk van welke managed diensten je van ons afneemt, kun je profiteren van de volgende voordelen:
- Snel en adequaat oplossen van vragen en issues.
- Maximale performance, minimale downtime van businessprocessen, optimale veiligheid en ultiem gebruiksgemak.
- Je platform en eventuele extensies zijn altijd up-to-date en sluiten naadloos aan bij je actuele behoeften.
Wat kost Microsoft Dynamics 365 onderhoud en support?
Dat is afhankelijk van een aantal factoren. Zoals welke componenten binnen het Dynamics-domein je afneemt, het aantal gebruikers en het aantal en de complexiteit van je integraties en extensies, maar natuurlijk ook het niveau van support dat je nodig hebt.
Wat houdt het governance-model voor Managed Services in?
Ons doordachte governance-model bepaalt per klant onder andere welke Managed Services worden afgenomen, wie de stakeholders zijn, waar de verantwoordelijkheden liggen en hoe vaak de partijen bij elkaar gaan zitten. Op deze manier vormt het governance-model een solide basis voor het naadloos beheren van alle interacties tussen klanten en het supportteam van Conclusion MBS.