Beheer as a Service

In een steeds meer standaard opgezet EPD-landschap heeft het uitbesteden van reguliere beheertaken de toekomst. Met BaaS speelt Furore in op de wens om flexibiliteit in de bemensing van de beheerorganisatie aan te brengen, pieken in werkdruk op te vangen en functioneel beheer te ontzorgen zodat tijd vrijkomt voor optimalisaties en projecten.

Furore Conclusion implementatieconsultant Inge op kantoor

Icon 6

Meldingentriage

Beheer as a Service komt goed tot zijn recht in een positie tussen de gebruikers- en de beheerorganisatie. Op deze plek trieert BaaS de meldingen en verkleint ze de meldingenstroom door de gebruikersvragen en standaard wijzigingen af te vangen. Daarnaast worden meldingen aangevuld met informatie en een vooranalyse. Meldingen die naar functioneel beheer worden doorgezet zijn lager in volume en van hogere kwaliteit.

Icon 7

Ondersteuning tweedelijns beheer

Standaard meldingen en incidenten afhandelen, het dagelijks beheer van een EPD neemt veel van de beschikbare capaciteit in beslag. Door functioneel beheerders vrij te spelen van het reguliere beheer, ontstaat er ruimte voor bijvoorbeeld optimalisaties en projecten. De extra capaciteit verbetert de samenwerking tussen de ICT-afdeling en de business.

Icon 8

Sparringpartner

De toegankelijkheid van ervaren HiX-consultants binnen BaaS wordt als grote meerwaarde gezien door functioneel beheerders. BaaS is dan ook niet een service op afstand die zich uitsluitend richt op het overnemen van gemakkelijke meldingen. De kennis en kunde van onze ervaren EPD consultants staat ook dagelijks ter beschikking voor het beheerteam. Furore is een kennispartner en dat trekken we door tot in de dienstverlening van BaaS.

Icon 9

Maatwerk ondersteuning

De precieze ondersteuning vanuit BaaS kunnen we in wederzijds overleg vormgeven. Wil je ook ontzorgt worden op het gebied van regressietesten? Wil je ook proactief beheer, waarbij BaaS dagelijks controles op de inrichting uitvoert om meldingen te voorkomen? Elke organisatie is anders, de ervaring die Furore Conclusion meebrengt maakt dat we in elke organisatie meerwaarde kunnen leveren.

De expertise van Furore Conclusion sluit naadloos aan bij onze ambitie om dé managed service partner te worden op het vlak van EPD-beheer.

Furore Beheer as a Service team

Samenwerken creëert echte meerwaarde

Bij het uitbesteden van het functioneel beheer is samenwerking ontzettend belangrijk. Maak kennis met het team van Beheer as a Service.

Ik geloof echt in het uitbesteden van de reguliere beheertaken middels een flexibele schil. Furore begrijpt dat concept en bij hen voelde ik het commitment.

Bob Fenneman

Medisch Spectrum Twente

MST Medisch Spectrum Twente sfeerbeeld Furore.

Furore pakt onze triagediensten nu over. Wij hoeven daardoor zelf niet meer zoveel bezetting op onze meldingen te zetten, en kunnen toch de bereikbaarheid en beschikbaarheid van onze dienstverlening garanderen.

Lies Bol

Noordwest Ziekenhuisgroep

Entree van Noordwest Ziekenhuisgroep in Alkmaar

Ervaringen van onze klanten

Entree van Noordwest Ziekenhuisgroep in Alkmaar

Beheer as a Service in Noordwest Ziekenhuisgroep

Om het functioneel-beheerteam de ruimte te geven om zich op grote projecten voor te bereiden, koos NWZ voor Furore's Beheer as a Service.