Een van kwaliteiten is dat we zorgen voor 24/7 top beschikbaarheid op missie kritische publieke systemen. Onze service engineers zijn dag en nacht bezig om te waarborgen dat alle kritieke systemen blijven werken. Reizigersinformatie moet altijd beschikbaar zijn, zodat de reiziger op het juiste moment de juiste informatie kan verkrijgen. We kunnen zowel hard- als softwareoplossingen aanbieden. Vaak ontwikkelen wij de software voor een bestaand product welke we reviseren om eventuele storingen te verminderen. Hierbij willen we vendor locks voorkomen bij onze klant. Sinds 2014 hebben we al ruim 1000 preventieve onderhoudsacties gedaan in de vorm van complexe mid-life upgrades, welke zowel hard- als softwareactiviteiten bevatten.
We onderhouden op verschillende manieren missie kritische publieke systemen. Zo zorgen we sinds 2014 ervoor, in opdracht van Nomad Digital Ltd., dat de On Board Information Services (OBIS) voor onze klant Nederlandse Spoorwegen (NS) optimaal werken. Het systeem OBIS is het IT en Reisinformatiesysteem op de Nederlandse Intercity's en Sprinters van NS en andere vervoerders. Dankzij dit systeem worden de reizigers aan boord van een trein voorzien van gratis WiFi. Ook wordt er reizigersinformatie en andere content getoond aan boord van de trein op de schermen. Op afstand kunnen treinen gemonitord worden. We hebben nieuwe gps-modules geïnstalleerd in alle intercity’s waardoor de positiebepaling van de trein nog nauwkeuring wordt. Ook hebben we de antennes en modems van de treinen geupgrade zodat ze op 4G netwerk draaien. Meer dan 20.000 treintoestellen in Nederland zijn voorzien van het OBIS-systeem en tijdens onderhoud of eventuele storingen, werken onze service engineers tijdens de dienstregeling door om werkzaamheden te verrichten. Zo ontzorgen wij onze klant zonder voor vertraging te zorgen bij de reiziger.