Salesforce

Optimaliseer elke klantinteractie met het CRM-systeem van Salesforce, en breng je klanten dichterbij je. Werk efficiënter en sneller door middel van het geïntegreerde platform van Salesforce.

Salesforce partner

Bedien klanten optimaal

Wist je dat 84% van de klanten de ervaring bij een bedrijf net zo belangrijk vindt als de producten en diensten? Daar is Salesforce voor: het CRM-systeem brengt bedrijven, overheden en instellingen dichter bij hun klanten. Hoe? Door de klantreis in kaart te brengen en de software hier naadloos op aan te sluiten. Voor een optimale bediening van je klanten.

Opereer sneller en efficiënter

Salesforce geeft al je werknemers hetzelfde overzicht van je klanten op één geïntegreerd platform. Zo kunnen jullie alle informatie omtrent leads, prospects en klanten gemakkelijk en centraal ordenen. Met alle klantinformatie binnen handbereik, opereert het gehele salesteam effectiever en efficiënter. De ideale manier om je klanten snel een gepersonaliseerde ervaring te bieden.

  • Houd je interacties met klanten bij op het hoogste niveau.
  • Zorg voor een persoonlijke benadering op elk kanaal met de MarketingCloud.
  • Koppel Salesforce aan andere bedrijfsapplicaties voor optimale datawerving.
  • Installeer kant-en-klare oplossingen die jouw bedrijfsprocessen ondersteunen.
  • Integreer realtime chat- en Salesforce-gegevens in documenten, spreadsheets, en slides.

Feiten & Cijfers

10+

Jaar ervaring

100+

Projecten opgeleverd

Versterk je bedrijf met ons partnerschap met Salesforce, waarbij we als toegewijde solution partner, meer dan 10 jaar ervaring hebben. Met succesvolle afronding van meer dan 100 projecten optimaliseren we elke klantinteractie door gebruik te maken van het krachtige CRM-systeem van Salesforce. Hiermee kun je efficiënter en sneller werken via het geïntegreerde platform.

Personalisatie en organisatie

Personalisatie en organisatie

Het mediabedrijf EO zocht naar een platform waar de administratie en relaties van verschillende lidmaatschappen en betalingen te beheren zijn. Lees in de case hoe Salesforce helpt met: Marketingacties. Gepersonaliseerde contactstrategie. Flexibele organisatie op het gebied van administratie.