Whitepaper digital experience & performance

Vrijwel ieder bedrijf heeft als doelstelling om nieuwe klanten te werven en de omzet bij bestaande klanten te verhogen. Alleen door een bundeling van marketing- en IT-expertise kom je tot de juiste inrichting van een Digital Experience Platform (DXP). Zo verbeter je de digitale klantreis en verhoog je de conversie.

In dit whitepaper lees je onder andere

Wat zijn enterprise applications?

Waarom digital experience een uitdaging is

In een digitale wereld moet je continu de verwachtingen van je (potentiële) klanten overtreffen. Alleen dan blijf je relevant. De concurrent is immers slechts een muisklik van je verwijderd. In de praktijk is dat echter veel makkelijker gezegd dan gedaan.

Branchegerichte aanpak

Hoe je grip krijgt op een heldere strategie

Hoe krijg je grip op je uitdaging? Hoe zorg je dat alle medewerkers in een marketing- of salesrol hun activiteiten op elkaar afstemmen en samen de customer journey vormgeven en bewaken? En hoe kun je dit alles ondersteunen met een DXP?

Platformdenken

Hoe je invulling geeft aan digital experience

De reis van de ‘as is’ naar de ‘to be’-situatie heeft een goede voorbereiding vanuit de organisatie nodig en bestaat uit verschillende fases. We realiseren de ideale oplossing stap voor stap, te beginnen met een Minimal Viable Product.

Datagedreven werken

Hoe je de digital experience optimaliseert

Op het moment dat het Digital Experience Platform (DXP) in de basis staat (als Minimal Viable Product) begint de derde en laatste fase: het optimaliseren van de groei en performance. Lees alles over hoe je dit vormgeeft.

Onze expert aan het woord

Door de explosieve groei in het aantal kanalen is de digitale customer journey steeds complexer geworden. Hoe zorg je ervoor dat alle touchpoints goed op elkaar zijn afgestemd? Hoe verzamel je relevante informatie en hoe zet je die later in de customer journey weer op de juiste manier in? Lees de blog van CTO Paul de Metter van Conclusion Experience 

Alleen door een bundeling van marketing- en IT-expertise kom je tot de juiste inrichting van een Digital Experience Platform (DXP).

Paul de Metter

CTO Conclusion Experience

Paul de Metter

Nieuw geïntegreerd online platform ontwikkeld voor WWF Nederland

Een geheel nieuw geïntegreerd platform ontwikkeld voor WWF Nederland

Download het whitepaper

Wil jij je digitale customer journey verbeteren en je conversie verhogen?

Eugene Reijgersberg

Eugene Reijgersberg

Client Director
info@conclusion.nl