Whitepaper digital experience & performance
Vrijwel ieder bedrijf heeft als doelstelling om nieuwe klanten te werven en de omzet bij bestaande klanten te verhogen. Alleen door een bundeling van marketing- en IT-expertise kom je tot de juiste inrichting van een Digital Experience Platform (DXP). Zo verbeter je de digitale klantreis en verhoog je de conversie.
In dit whitepaper lees je onder andere
Waarom digital experience een uitdaging is
In een digitale wereld moet je continu de verwachtingen van je (potentiële) klanten overtreffen. Alleen dan blijf je relevant. De concurrent is immers slechts een muisklik van je verwijderd. In de praktijk is dat echter veel makkelijker gezegd dan gedaan.
Hoe je grip krijgt op een heldere strategie
Hoe krijg je grip op je uitdaging? Hoe zorg je dat alle medewerkers in een marketing- of salesrol hun activiteiten op elkaar afstemmen en samen de customer journey vormgeven en bewaken? En hoe kun je dit alles ondersteunen met een DXP?
Hoe je invulling geeft aan digital experience
De reis van de ‘as is’ naar de ‘to be’-situatie heeft een goede voorbereiding vanuit de organisatie nodig en bestaat uit verschillende fases. We realiseren de ideale oplossing stap voor stap, te beginnen met een Minimal Viable Product.
Hoe je de digital experience optimaliseert
Op het moment dat het Digital Experience Platform (DXP) in de basis staat (als Minimal Viable Product) begint de derde en laatste fase: het optimaliseren van de groei en performance. Lees alles over hoe je dit vormgeeft.
Onze expert aan het woord
Door de explosieve groei in het aantal kanalen is de digitale customer journey steeds complexer geworden. Hoe zorg je ervoor dat alle touchpoints goed op elkaar zijn afgestemd? Hoe verzamel je relevante informatie en hoe zet je die later in de customer journey weer op de juiste manier in? Lees de blog van CTO Paul de Metter van Conclusion Experience.
Alleen door een bundeling van marketing- en IT-expertise kom je tot de juiste inrichting van een Digital Experience Platform (DXP).
Paul de Metter
CTO Conclusion Experience