Tevreden klanten én medewerkers
“Bij Conclusion Enablement staan klant- en medewerkerstevredenheid centraal. En laten dat nou net de twee onderwerpen zijn die ik zelf ook het belangrijkst vind. Bij klantcontact geldt hetzelfde als bij een eerste date: je kan maar één keer een eerste indruk maken. Die eerste indruk is heel belangrijk. We willen tenslotte nog jaren met elkaar door. Net begonnen aan een contract en dan al repareren – dat is natuurlijk niet de bedoeling. Daarom is het zo belangrijk dat we bij onze klanten op locatie komen. Zo weten ze wie wij zijn en wat ze aan ons hebben.”
“Aan die klanttevredenheid werken we iedere dag hard samen in een team van allemaal verschillende collega’s. Dat vind ik zo mooi van mijn werk: ieder mens is anders. Daar pas ik mijn manier van leidinggeven op aan. Ik ga regelmatig met mijn collega’s in gesprek over hoe het met ze gaat, zowel op werk als privé, en wat zij van mij nodig hebben. Wil iemand bijvoorbeeld doorgroeien? Dan kijken we samen naar de mogelijkheden. Als ik aan het eind van het jaar vijf mensen kwijt ben omdat ze kunnen doorgroeien, dan ben ik een tevreden manager. Ik heb dan natuurlijk wel een probleem, want ik moet nieuwe mensen zoeken. Maar het belangrijkst is dat mensen kunnen blijven groeien in hun werk.”