Het begin was hectisch, de opdracht bij mijn oude werkgever was nog niet afgerond en de nieuwe klantvraag van ASR stond al op mij te wachten. Het was even spannend, want ik moest veel ballen hooghouden. Het hechte Virtual Sciences team heeft mij hier goed in geholpen. Samen met hen hebben we de klantopdracht zorgvuldig voorbereidt op uitdagende scenario’s. Met voldoende ontwikkeltijd kon ik zowel mijzelf technisch ontwikkelen als de klant helpen met het succesvol afronden van de klantvraag. Met als hoogtepunt dat we het project ruim binnen geschatte scope hadden afgerond.
Leren is groeien
Bij Virtual Sciences staat ontwikkeling centraal. Er worden aparte leercursussen georganiseerd voor diepgaande technische kennis. Samen met het persoonlijke groeiplan maak ik concrete stappen in mijn loopbaan. Ik heb mijn eigen ontwikkelingsplan mogen vormgeven welke is gebaseerd op markt requirements en huidige trends. Ontwikkeling is key in ons werk en daar zetten we ook vol op in. Het klinkt als een cliché, maar de afgelopen vijf jaar heb ik geen moment ervaren als saai. Voordat ik het wist stond er weer een nieuwe klantvraag op me te wachten.
Ruimte voor eigen ideeën? Ja zeker! Samen met een andere collega dragen wij nieuwe technische topics aan voor de pizzasessies. Het zijn altijd topics die voor iedereen relevant zijn en inspelen op de actuele trends.