myBrand doet beroep op Conclusion Mission Critical voor 24x7 monitoring en beheer

Om wereldwijd 24x7 SAP IT-support te leveren brengt myBrand 24x7 monitoring en beheer onder bij Conclusion Mission Critical.

15 oktober 2020   |   Nieuws   |   Door: Conclusion

Deel

Ketenregie bij mission critical: zou houden we jouw IT-omgeving 24/7 beschikbaar, wendbaar en weerbaar

SAP-dienstverlener en kennispartner myBrand brengt de 24x7 monitoring van de SAP-systemen van hun klanten onder bij zusterbedrijf Conclusion Mission Critical.

Wereldwijde ondersteuning

Steeds meer sectoren werken 24x7. Dit ziet myBrand terug in de klantvraag. Een groeiend aantal vraagt myBrand om 24x7 monitoring en beheer te leveren op de SAP-omgeving. Ook ziet myBrand dat veel klanten SAP vanuit Nederland internationaal uitrollen, waardoor er gebruikers in alle tijdzones van de wereld zijn.

Essentieel onderdeel van de myBrand-dienstverlening is dan ook 24x7 IT-support. Om de beheerlast buiten kantooruren voor de myBrand-medewerkers te verkleinen, ging het bedrijf op zoek naar een partner op het gebied van 24x7 monitoring en eerste lijn beheer. Die werd gevonden binnen het Conclusion ecosysteem: Conclusion Mission Critical.

“De vraag naar 24x7 monitoring betekent dat wij veel meer mensen stand-by beschikbaar moesten hebben in de avond en nacht voor het geval dat er gebruikers in Amerika, Azië of Australië hinder ondervinden van een storing. Conclusion Mission Critical is gespecialiseerd in 24x7 monitoring en beheer van kritische IT-omgevingen. Ze hebben weliswaar geen specifieke SAP-expertise en daarom is er altijd nog wel een myBrand consultant stand-by, maar het leeuwendeel van de issues kunnen zij oplossen.”

Roel Knoppers, vestigingsdirecteur bij myBrand:

Werken in een 24x7 omgeving

Marc de Beer, directeur van Conclusion Mission Critical, zegt: “Onze expertise is het leveren van nachtrust aan onze klanten. Daarvoor werken wij 24x7 in onze Operations Centers in dag-, avond- en nachtdiensten, zodat we op ieder moment snel kunnen reageren. ‘Nachtrust as a Service’ noemen we dat! Dit doen we onder andere voor bedrijven die in het hart van de maatschappij staan, denk aan OV-bedrijven, energieleveranciers en de logistieke sector. Daar mogen we myBrand nu aan toevoegen.”

Conclusion Mission CriticalmyBrand