Naast het feit dat de bedrijven op nog geen 30 meter afstand van elkaar liggen, hebben ze veel meer raakvlakken. Conclusion streeft naar meer (leidinggevende) vrouwen in de IT, FC Utrecht naar meer vrouwen op het veld. Talenten krijgen de kans in businesstransformatie én in de Keuken Kampioen Divisie. En er wordt omgekeken naar mensen buiten de arbeidsmarkt. Conclusion helpt bijvoorbeeld statushouders via een programma aan een baan in de IT. Op deze manier streven Conclusion en FC Utrecht naar het verhogen van hun bijdrage in het hart van de maatschappij.
Thijs van Es, algemeen directeur van FC Utrecht, is bijzonder trots op de nieuwe samenwerking: “We heten Conclusion van harte welkom bij onze club. We waren al goede buren, nu zijn we goede vrienden. In de zoektocht naar een nieuwe hoofdsponsor was het voor ons erg belangrijk een bedrijf te vinden met dezelfde ambities en waarden. Deze samenwerking gaat veel verder dan een logo op het shirt alleen. We willen samen de volgende stap zetten. Op én buiten het veld. Wij kunnen profiteren van hun digitale kennis en samen zien we enorm veel kansen op onder meer het gebied van innovatie en maatschappelijke betrokkenheid. Dit samenwerkingsverband past uitstekend binnen de groeistrategie van onze club.”
Seger Theuns, Managing Director van Conclusion Nederland: “Conclusion en FC Utrecht zijn twee gelijkgestemden in een compleet andere branche. We zijn verheugd hoofdsponsor te zijn van zo’n mooie club. Beide organisaties zijn gericht op het leveren van een topprestatie in het hart van de maatschappij, met oog voor onder meer innovatie, vitaliteit, diversiteit en inclusiviteit. De zichtbaarheid die Conclusion met dit partnership verkrijgt, zorgt voor meer bekendheid van Conclusion als bedrijf, onze waarden en onze diensten.”