Ausnutria stroomlijnt en harmoniseert bedrijfsvoering met SAP-technologie

De business van producent van hoogwaardige baby- en kindervoeding Ausnutria zit al jaren in de lift. Een versnipperd IT-landschap en dito processen over de diverse locaties is echter niet optimaal voor verdere groei. Standaardisering op het SAP ECC on HANA-platform moet daar verandering in brengen. SAP-partner myBrand Conclusion begeleidt hen in dit traject.

Klant

Ausnutria

Markt

Retail, Voedsel & Agri

Publicatiedatum

13 oktober 2020

Ausnutria

Het Nederlands-Chinese bedrijf Ausnutria maakt melkpoeder en flesvoeding op basis van geitenmelk en biologische koemelk onder de merknamen Kabrita en Neolac. Het snelgroeiende bedrijf produceert met name voor de export en heeft een wereldwijde afzetmarkt.

Om de snelle groei beter te ondersteunen, wil het bedrijf standaardiseren op SAP. Die standaardisatie moet leiden tot harmonisatie van processen over alle locaties, een betere logistieke integratie en een sterk verbeterde geïntegreerde gegevensuitwisseling.

Improve IT landscape

Conclusion in de retail, voedsel en agri

Retail, voedsel en agri is één van de markten waar we met het Conclusion ecosysteem écht impact maken. Ben je benieuwd naar onze gezamenlijke dienstverlening in retail, voedsel en agri?