Zakelijke dienstverlening

Naar de optimale klantbeleving en grip op kosten. Professionele dienstverleners zetten in op gericht innoveren en versneld digitaliseren.

De klant staat centraal 

Kunnen we onze klanten nog beter bedienen en echt aan ons binden? Die vraag werkt bij veel dienstverleners als een katalysator in hun digitale transformatie‘Customer centric’ ontwikkelen zij nieuwe producten en diensten, ondersteund met slimme data via een handige app (of toepassingen)Innovaties richten zich vooral op het versneld ontwikkelen van nieuwe customer journeys en het denken vanuit waardeketens. Organisaties die tot in hun kernprocessen digital worden, blijken het best aan de behoeften van hun klanten te kunnen voldoen. Met als extra voordeel: kostenverlaging.

De juiste data voor de juiste keuzes 

Door de veranderde marktomstandigheden staat grip op kosten - en de voorspelbaarheid ervan - centraal. Zakelijke dienstverleners zoeken daarom naar mogelijkheden om te flexibiliseren en te besparen. Het samenbrengen en analyseren van de juiste data maakt snellere en betere besluitvorming mogelijk. Gebaseerd op reëel inzicht, met uitzicht op scherpe businesskansen.

Anders werken, anders inrichten

De plek waar de meeste mensen werken is door Covid-19 veranderd. En daarmee ook hun manier van werken. Thuiswerken vervangt fysieke contactmomenten door het gebruik van digitale tools. Dit zal na corona niet - en zeker niet volledig - worden teruggedraaid. Ook investeringen in nieuwe vormen van communicatie en samenwerking zijn blijvend.

Waar kunnen wij helpen?

Met het oog op long term loyaliteit van je klant helpt Conclusion je bij een optimale Customer Experience. Onze professionals ontwikkelen nieuwe customer journeys, waarin alle touchpoints zijn meegenomen. Op basis daarvan voeren we, door middel van LowCode technologie, snelle front-end ontwikkelingen door. Gekoppeld met back-endsystemen maken we je diensten optimaal klantgericht.

Verandering omarmen

Je mensen meenemen: vanuit Conclusion ondersteunen we de ontwikkeling van nieuwe competenties en rollen binnen uw organisatie. Inclusief de speciale leerinterventies waar deze coronatijd om vraagt. Interactieve leerplatforms geven medewerkers de skills en het vertrouwen dat ze klaar zijn voor de next step. We leveren niet alleen de techniek, we begeleiden ook de adoptie van innovaties.

Any place, any time 

Of je thuis werkt of op kantoor maakt voor ons niet uit. En mixen kan ook natuurlijk. Voor elke werksituatie en -locatie voorzien we in een veilige werkplekinfrastructuur. Onze Cloud Workspace biedt medewerkers - individueel of in samenwerking - alle ruimte en faciliteiten 

Sneller en beter

Menselijk handelen blijft feilbaar. Onze professionals maken een analyse welke handmatige handelingen via RPA geautomatiseerd kunnen worden. De winst is tweeledig. Fouten komen significant minder voor en de doorlooptijd van processen wordt verkort. Sneller en beter, het klinkt eenvoudig. Samen maken we het waar.

End to End ontzorgd 

Het optimaliseren van de bedrijfsvoering is een complex veranderingsproces. Dat vraagt om voldoende aandacht vanuit het management. Wij ontzorgen klanten door de regie te nemen op deze transformatieprocessen en ze als programma of project te coördineren.