Conclusion Low Code Company wint Customer Impact Award

Ons project bij NS heeft vandaag een Mendix Customer Impact Award gewonnen in de categorie Digital Workplace. Wat zijn we trots op ons werk! 

7 september 2021   |   Nieuws   |   Door: Conclusion Low Code Company

Deel

Mendix Customer Impact Award

De Nederlandse Spoorwegen bedienen dagelijks meer dan 1 miljoen passagiers. Om de treinen op tijd en soepel te laten rijden is onderhoud nodig. NS had een applicatie die in de basisbehoeften van hun facilitair managers voorziet, maar niet in staat was om een ​​centraal platform te bieden om relevante informatie over gepland spooronderhoud te bekijken.

Maak impact met Gids

In samenwerking met een multidisciplinair DevOps-team bij NS hielpen onze Mendix Developers hun nieuwe platform in slechts 6 maanden ontwikkelen. De nieuwe applicatie, genaamd Gids, biedt gedetailleerde informatie om NS te helpen zich voor te bereiden op gepland onderhoud. Al het NS-personeel kan deze informatie vinden in één gebruiksvriendelijke applicatie in plaats van in de verschillende applicaties die ze voorheen gebruikten. Ons team heeft ook repetitieve taken geautomatiseerd waar het personeel verantwoordelijk voor was, waardoor zij hun tijd nu kunnen besteden aan  impactvol werk dat reizigers helpt om veilig naar hun bestemming te rijden.

Meer mendix oplossingen met impact

Mendix klantcase: 24/7 inzicht in status dienstverlening met Mendix schoonmaakapplicatie voor Hago Rail Services

Schonere treinen door 24/7 inzicht met de mobile app voor Hago Rail Services

Meer weten over ons?

Werken bij Low Code CompanyOns werk en succes casesOver Low Code CompanyContact