Quality Assurance

Effectieve software bestaat uit meer dan goede en veilige code. Ons Quality Assurance team zorgt voor continuïteit en stabiliteit van applicaties door testen, preventief en proactief onderhoud, technisch en functioneel beheer. De helpdesk is beschikbaar voor vragen en incidenten en begrijpt de werkprocessen en context van de klant.

Furore workshop software engineering

Wij helpen met:

Icon 9

Hosting en technisch beheer

Proactief beheer en monitoring van applicaties in de private/public cloud of on premise

Icon 6

Functioneel beheer

Configuratie van functionaliteiten, gebruikersbeheer en rapportages

Icon 4

Helpdesk en Support

Nederlandstalige helpdesk met diepgaande kennis van de werkprocessen van opdrachtgevers. Voor eindgebruikers en beheerders

Icon 5

Testen

Functioneel, technisch en geautomatiseerd testen

Klant aan het woord

Landelijk Platform Zorgcoördinatie: teamwork voor efficiëntere inzet van schaarse zorgcapaciteit

Voorbeeldscherm Landelijk Platform Zorgcoordinatie.

Ik mag dagelijks ‘puzzels’ oplossen en speuren naar dat ene dingetje dat net niet goed werkt of waar de gebruiker nou precies klem komt te zitten. Voor mij is het een uitdaging om te vinden wat voor anderen verborgen lijkt.

Marcel van der Aar

Testspecialist

Furore collega Marcel van der Aar

Techniek mag nooit de zorg belemmeren. Onze helpdesk weet precies wat er speelt bij de gebruikers en werkt nauw samen met de ontwikkelaars. Door deze korte lijnen kunnen we vragen heel snel oppakken en oplossen.

Erik van den Bovenkamp

Applicatiespecialist

Erik van den Bovenkamp

Recente projecten

Ziekenhuisbedden

Furore partner van LNAZ

Beheer, support & doorontwikkeling LPZ

Lees meer over onze andere software engineering expertises

ApplicatieontwikkelingIntegratie en Migratie