Het gebruik van een EPD bepaalt maar liefst 60% van de tevredenheid erover. Toch is investeren in de kennis van eindgebruikers vaak een ondergeschoven kindje. "Maak een melding aan" is meestal het devies bij een vraag of issue en dan is het afwachten...
Onlangs voerde een tweetal ziekenhuizen een gebruikersoptimalisatietraject uit, beide op heel verschillende manieren. Marieke ging tijdens deze sessie op dit traject in en beantwoordde onder andere de volgende vragen: Wat past het beste bij jouw ziekenhuis? De aanpakken werden besproken en geëvalueerd; wat zouden de ziekenhuizen anders doen als zij het nog eens zouden doen? En wat waren dé succesfactoren die niet mogen ontbreken in een dergelijk traject? En misschien wel nog belangrijker: hoe zorg je ervoor dat behaalde resultaten ook voordelen bieden voor de langere termijn?
Webinar terugkijken?
Ben je benieuwd naar de mogelijkheden van EPD-optimalisaties en heb je het webinar gemist? Vraag dan de video in het onderstaande contactformulier aan.
Let op: de terugkijklink wordt alleen met medewerkers van zorginstellingen gedeeld.