Optimizely

Creëer de ideale klantervaring met het alles-in-één experience platform. Optimizely is de tool die digitale content, commerce en marketing in 1 scherm zet. Conclusion Experience is de enige Platinum Partner in Europa.

Pak je klantreis effectief aan

Optimizely is een digital experience platform waarmee je je volledige klantreis gemakkelijk optimaliseert. Het platform stelt je in staat om ​​A/B-testen, multivariate testen en visuele bewerkingen uit te voeren. Met de testresultaten zie je snel waar in de klantreis je kunt verbeteren, en die worden continu bijgehouden in een real-time overzicht.

Veel bedrijven stappen terug van het aan elkaar knopen van 10 software oplossingen. Digitale marketing verandert razendsnel. Een wildgroei aan platforms en processen maakt het bedienen van klanten complex en tijdrovend.

Marketeers en Online Managers zijn op zoek naar eenvoudige manieren om vanuit één 1 overzichtelijk platform unieke klantervaringen neer te zetten. Om zowel content, commerce als marketing gepersonaliseerd en zo efficiënt mogelijk te serveren aan de klant.

Content, commerce & marketing in één CMS

Content, commerce & marketing in één

Het CMS van Optimizely is compleet en gebruiksvriendelijk. Zowel kleine als grote organisaties optimaliseren er hun klantreis - zonder de hulp van developers - gemakkelijk mee. Je beheert de content en campagnes in één scherm en bereikt met toegang tot onbeperkte domeinen álle markten en merken.

  • Maak eenvoudig content dankzij drag-and-drop formulieren en meer functies.
  • Creëer landingspagina’s die op je klantreis aansluiten.
  • Test en personaliseer content binnen de publicatiestroom.
  • Beheer efficiënt je content dankzij de intuïtieve gebruikersinterface.
  • Gebruik ingebouwde hulpmiddelen zoals A/B-testing en e-mailmarketing.

Trots Platinum Optimizely partner

Als Platinum Partner van Optimizely bevestigt Conclusion Experience zijn rol als uitgesproken specialist in het realiseren van de digitale groei van ondernemingen. Conclusion Experience is een van de Nederlandse digitale bureaus dat zich Platinum Solutions Partner mag noemen. Optimizely: marktleider all-in-one digital experience platform Optimizely is een wereldwijde marktleider als suite van tools voor het ontwikkelen en optimaliseren van digitale marketing, contentbeheer en e-commerce. Na de overname door Episerver, waarna beiden samen verder gingen onder de huidige naam, is het uitgebreid tot krachtig alles-in-één-platform. Het zorgt voor een naadloze ervaring voor de gebruiker aan de voorkant en het gemak van één systeem voor marketeers en redacteuren aan de achterkant. Optimizely wordt gebruikt door meer dan 9000 bedrijven wereldwijd, waaronder grote namen als Ebay, Mazda, Dolby en Pizza Hut.

Optimizly Platinum Partner
Optimizely Experimentation Strategist Certified

Geef jouw online prestaties een boost met onze experimentatie strategen 

Bij Conclusion Experience hebben we gecertificeerde experimentatie strategen in huis die als geen ander weten hoe ze jouw digitale aanwezigheid en prestaties naar een hoger niveau kunnen tillen. Met hun expertise op het gebied van experimentatie zorgen ze voor een optimale online ervaring, wat je doelgroep ook is. Hierdoor zijn al jouw bedrijfsdoelen binnen handbereik!

Feiten & Cijfers

15+

Jaar ervaring

100+

Tevreden klanten

Ontdek de kracht van ons Platinum Partnerschap met Optimizely, waarbij Conclusion Experience als enige in Europa meer dan 15 jaar ervaring heeft. Met succesvolle implementatie bij meer dan 100 tevreden klanten biedt Optimizely het alles-in-één experience platform om digitale content, commerce en marketing moeiteloos te optimaliseren en integreren in één scherm.

Digital-first in 4 stappen

Digital-first in 4 stappen

WWF Nederland optimaliseerde de online strategie door het belang van digital-first in te zien. In een wereld die continu veranderd en verder digitaliseert, blijven bedrijven worstelen met de juiste digitale strategie. Download de whitepaper en ontdek: Voor welke uitdaging WWF stond. Waar WWF Optimizely inschakelde. Hoe de nieuwe digitale strategie tot stand kwam in 4 stappen.

"Als Optimizely-klant sinds 2012 was het een gemakkelijke beslissing om een nieuwe oplossing te bouwen met zowel Optimizely Content Cloud als Optimizely Commerce Cloud. De producten werden geïntegreerd in een multi-merkenplatform dat alle klantgroepen in één bedient."

Rob Keulemans, Chief Digital bij Royal Ahrend