OnSite Support is hét gezicht van Conclusion

Een IT’er? Dat is Jacco van Leeuwen niet. Toen hij in 2016 bij Conclusion startte had hij zelfs helemaal geen IT-achtergrond. Toch zit hij helemaal op zijn plek als customer care owner OnSite Support bij Conclusion Enablement. Vanuit zijn mensgerichte kant geeft hij leiding aan een team van dertig IT’ers. Samen zijn zij hét gezicht van Conclusion voor de klant.

23 januari 2023   |   Blog   |   Door: Conclusion Enablement

Deel

Jacco van Leeuwen

Support op locatie

“Mijn team is het visitekaartje van Conclusion en werkt op locatie bij klanten aan verschillende supportwerkzaamheden. Een mooi voorbeeld is een van onze grootste klanten. Daar gaan vijf collega’s binnenkort de nieuwe werkplek uitrollen. Ze gaan daar de huidige 7.000 laptops en desktops vervangen, mensen helpen bij vragen en werkinstructies geven. Hierdoor verloopt de overgang naar de nieuwe omgeving zo soepel mogelijk. Zelf kom ik ook over de vloer bij klanten door het hele land. De ene keer kan ik er lopend heen, de andere keer zit ik al om half zeven ’s ochtends in de auto. Per jaar rijd ik zo’n zestigduizend kilometer, waarvan het grootste gedeelte zakelijk is.”

Ik kom bij klanten door het hele land over de vloer."

Jacco van Leeuwen, customer care owner OnSite Support

Tevreden klanten én medewerkers

“Bij Conclusion Enablement staan klant- en medewerkerstevredenheid centraal. En laten dat nou net de twee onderwerpen zijn die ik zelf ook het belangrijkst vind. Bij klantcontact geldt hetzelfde als bij een eerste date: je kan maar één keer een eerste indruk maken. Die eerste indruk is heel belangrijk. We willen tenslotte nog jaren met elkaar door. Net begonnen aan een contract en dan al repareren – dat is natuurlijk niet de bedoeling. Daarom is het zo belangrijk dat we bij onze klanten op locatie komen. Zo weten ze wie wij zijn en wat ze aan ons hebben.”

“Aan die klanttevredenheid werken we iedere dag hard samen in een team van allemaal verschillende collega’s. Dat vind ik zo mooi van mijn werk: ieder mens is anders. Daar pas ik mijn manier van leidinggeven op aan. Ik ga regelmatig met mijn collega’s in gesprek over hoe het met ze gaat, zowel op werk als privé, en wat zij van mij nodig hebben. Wil iemand bijvoorbeeld doorgroeien? Dan kijken we samen naar de mogelijkheden. Als ik aan het eind van het jaar vijf mensen kwijt ben omdat ze kunnen doorgroeien, dan ben ik een tevreden manager. Ik heb dan natuurlijk wel een probleem, want ik moet nieuwe mensen zoeken. Maar het belangrijkst is dat mensen kunnen blijven groeien in hun werk.”

Als ik aan het eind van het jaar vijf mensen kwijt ben omdat ze doorgroeien, ben ik een tevreden manager."

Jacco van Leeuwen, customer care owner OnSite Support

Onwijs veel lol

“Ons geheim voor succes? We maken onwijs veel lol met elkaar. Dat leidt tot de beste prestaties. We zijn als team heel hecht en doen veel leuke dingen samen. Conclusion heeft zelfs een eigen bar op de 22e verdieping die iedere donderdag geopend is. En elke eerste donderdag van de maand is er een themaborrel, die telkens door een ander Conclusion-bedrijf wordt georganiseerd. Dat schept een band en dat zie je ook terug op de werkvloer. We helpen elkaar graag en gaan geen uitdaging uit de weg.”

Wil je ook werken bij Conclusion Enablement?

We hebben meerdere vacatures openstaan op het gebied van development, cloud, security en workspace.
Collega's doen mee aan Mud Masters 2022
Werken bij Conclusion Enablement
Conclusion Workspace Podcast #6 - Textsplit, Employee journey & Teams update
Werken bij Conclusion Enablement
Groepsfoto Conclusion Enablement
Een man zit in een stoel met een laptop op zijn schoot. Hij kijkt lachend de camera in.
samen werken aan de cloud
Kantoor