De transformatie van infrastructuurdiensten voor Cohedron

Sinds 2016 is Cohedron (voorheen Future Groep) klant van Conclusion.

Klant

Cohedron

Logo Cohedron

Markt

Zakelijke dienstverlening

Publicatiedatum

20 april 2022

Klantcase Future IT Cohedron

Zakelijke dienstverlener Cohedron ondersteunt en adviseert met ruim 1.800 professionals overheden, non-profit en bedrijfsleven. Het bedrijf bestaat uit één holding waar meerdere bedrijven onder vallen. Ieder bedrijf heeft zijn eigen expertise, maar zij hebben allemaal dezelfde gemeenschappelijke drive: betekenisvolle impact maken – op het leven en succes van mensen, organisaties, bedrijven en maatschappij. Als full-service provider ondersteunen zij gemeenten op het gebied van o.a. schuldhulpverlening, ruimtelijk en sociaal domein. Voor klantorganisaties zijn zij een partner in HR, communicatie, bewindvoering en finance.

Sinds 2016 is Cohedron (voorheen Future Groep) klant van Conclusion. Bij aanvang van de samenwerking bestond de dienstverlening uit: Service Desk, Onsite support, een gemanaged netwerk (Wifi, LAN, WAN),  Windows 8 werkplek infrastructuur, software distributie & software packaging en meerdere private clouddiensten (Active Directory, Storage, OS beheer, Database beheer). 

In 2018 is een transformatieproject gestart om de bestaande infrastructuurdiensten om te zetten naar Microsoft Windows 10, Office 365 en Azure en meerdere Azure diensten (o.a. Windows Virtual Desktop). Onderdeel van de dienstverlening is ook het OSS, SD en het volledig netwerkbeheer (as a Service). De dienstverlening leveren wij volgens de normen ISO 20000 (IT beheerprocessen) en ISO 27001 (informatiebeveiliging) en deze worden ondersteund door ServiceNow als Service Management tool. 

Digitale tansformatie binnen de zakelijke dienstverlening

Conclusion in de zakelijke dienstverlening

Zakelijke dienstverlening is één van de markten waar we met het Conclusion ecosysteem écht impact maken. Ben je benieuwd naar onze gezamenlijke dienstverlening in de zakelijke dienstverlening?

Terug naar het case overzicht