Uw ICT-organisatie– en dienstverlening op orde brengen om daarna te kunnen innoveren?
D&A biedt ICT interim management voor zorginstellingen. We zorgen dat uw ICT-dienst en medewerkers weerbaar en wendbaar zijn voor de toekomst. Elke zorgorganisatie kent momenten waarop extra aandacht voor de ICT-organisatie nodig is, bijvoorbeeld na een fusie, wanneer er sprake is van een “technical debt”, wanneer u daadkrachtig aan de slag wilt met digitale innovaties of wanneer de governance tussen zorg en ICT suboptimaal verloopt.
Onze interim managers zijn door en door bekend met het zorgveld en ondermeer bedreven in:
- Het vaststellen en realiseren van noodzakelijke vernieuwingen in de basis IT-voorzieningen, in applicaties en infrastructuur
- Het adequaat inrichten van de beheerprocessen
- Het inrichten van contract- en leveranciersmanagement
- Het inrichten van projectportfolio management
- Het inrichten van een passende IT governance en informatiemanagement.
Interim management van D&A is daadkrachtig management met hart voor de medewerkers.