“Met een achtergrond in duurzaamheid en strategisch relatiemanagement zet ik mij als Senior Consultant Duurzaamheid in voor positieve maatschappelijke impact. Zo ondersteun ik organisaties, groot of klein, bij hun duurzaamheidsambities”, vertelt David. “Hier breng ik ervaring in zowel de commerciële sector als bij sociale ondernemingen. Dat maakt dat ik me goed realiseerhoe essentieel het is om complexe vraagstukken terug te brengen tot de kern. Zo ontwikkelen we niet alleen impactvolle, maar ook haalbare oplossingen.Ik geloof sterk in co-creatie en bottom-up ondernemerschap.. Mijn aanpak richt zich dan ook op praktische, mensgerichte en authentieke begeleiding die bedrijven helpt om duurzame keuzes structureel te verankeren en concrete resultaten te behalen.”
De keuze voor Conclusion Consulting was voor David een logische stap: “Het duurzaamheidsteam hier is jong en vol ambitie. Ik kijk er enorm naar uit om mee te bouwen aan sterke proposities en samen met klanten impactvolle oplossingen te ontwikkelen. Bovendien voel je direct de positieve energie bij Conclusion Consulting. Hier werken mensen die écht verschil willen maken, en dat werkt aanstekelijk.” Dat Conclusion ook nog eens hoofdsponsor is van FC Utrecht is voor David een leuke bijkomstigheid: “Als klein jochie zat ik al op de tribune met een seizoenskaart. Hopelijk hebben we niet alleen professioneel, maar ook sportief mooie tijden voor de boeg!”
Frédérique de Lange: digitale strategie met een internationale blik
Met haar ervaring in digitale platformen en ecosysteem-businessmodellen, start Frédérique de Lange als Consultant Digitale Strategie bij Conclusion Consulting. Haar kracht? “Strategie vertalen naar concrete digitale oplossingen, afgestemd op de unieke behoeften van iedere klant.” Na haar studie aan University College Maastricht en een master Strategisch Management in Rotterdam, dook ze tijdens haar stage in de wereld van digitale transformatie. Daar zag Frédérique hoe bedrijven worstelden met het integreren van technologie in hun strategie – en besefte ze dat digitale strategie meer is dan alleen technologie: het draait om mensen, processen en samenwerking.
De afgelopen drie jaar werkte Frédérique bij een consultancy-startup gericht op digitale platformen en ecosysteem businessmodellen. Ze hielp de onderneming groeien, werkte nauw samen met klanten en ontwikkelde brede vaardigheden in strategie, procesoptimalisatie en samenwerking. “Ik heb geleerd om snel te schakelen, nieuwe kansen te spotten en pragmatische oplossingen te ontwikkelen die bedrijven écht verder helpen.”