Klanttevredenheid 1e half jaar 2021
De zomerperiode is ook voor ons rustiger omdat veel van onze klanten ook genieten van een welverdiende vakantie. Voor ons ook een mooi moment om terug te kijken hoe de service en dienstverlening van het Conclusion Volg Systeem is ervaren door onze klanten.
22 juli 2021 | Nieuws | Door: Conclusion Confidential
Deel
Trots op deze beoordelingen
1204
Support verzoeken afgehandeld door de helpdesk
26
Afgeronde projecten
97%
Ondersteuning als goed beoordeeld
8,1
Tevredenheidsscore bij afronding project
Bij het sluiten van supportverzoeken en bij het afronden van projecten vragen wij onze klanten om hun tevredenheid. Bij supportverzoeken vragen wij de indieners een 'Goed' of 'Niet goed' te scoren. Bij de afronding van een project vragen wij klanten om decharge te geven op de uitgevoerde werkzaamheden en tevens vragen wij een tevredenheidsscore van 1 (ontevreden) tot en met 10 (tevreden). Wij zijn trots op deze beoordelingen, zeker gezien het feit dat ons contact afgelopen half jaar ook nog steeds vooral online plaatsvindt in verband met alle Covid-19 maatregelen.