Conclusion helpt Heijmans met haar missie 'Verbeteren, Verslimmen, Verduurzamen'
Een ambitieuze bouwonderneming met een uitgesproken maatschappelijke en innovatieve agenda, dat vraagt om een IT-dienstverlener die op alle fronten meebeweegt. Goed toegeruste medewerkers die optimaal worden gefaciliteerd met de juiste hardware, software en connectiviteit zijn een voorwaarde voor innovatie. Heijmans moet staan als een huis. Hoewel Heijmans graag zelf bepaalt hoe en waar moet worden geïnnoveerd, trekken Conclusion en Heijmans samen op.
Klant
Heijmans
Markt
Industrie
Publicatiedatum
28 februari 2022
Meten en verbeteren met Conclusion FUEL
Hoe vraag je gebruikerservaringen uit en waar vraag je precies naar? Voor het meten en verbeteren van de eindgebruikersbeleving maakt Heijmans gebruik van Conclusion FUEL (Conclusion Future User Experience Level), een nieuw en innovatief platform voor het meten, volgen en verbeteren van gebruikerservaringen (langs de as van persona’s). Conclusion heeft deze toepassing in samenwerking met Heijmans ontwikkeld als doorontwikkeling van haar bestaande eindgebruikerstevredenheidsmeting. Met de uitkomsten van FUEL is het mogelijk om IT-diensten verder te optimaliseren. De in samenwerking opgestelde persona’s vormen het uitgangspunt, maar medewerkers wordt aanvullend gevraagd welke werkzaamheden ze het meest uitvoeren. Over deze werkzaamheden worden ze vervolgens het meest uitgebreid bevraagd. De opgestelde persona’s zijn niet statisch, ze worden geleidelijk aangescherpt.