En wie ontzorgt NS in al zijn kritische bedrijfsapplicaties?
We kennen allemaal de processen die essentieel zijn voor het draaien van de BV Nederland en waarvoor downtime ab-so-luut geen optie is. Tot de meest sprekende voorbeelden behoren de applicatieketens van NS: grootgebruiker van één van de drukst bereden railinfrastructuren ter wereld. Hoe zorgt NS ervoor dat zijn IT-systemen permanent doen ‘wat ze moeten doen’? Lang verhaal kort: sinds 2012 zorgt Conclusion ervoor dat de dienstregeling kan worden gereden zoals beloofd. Continu.
Klant
NS
Markt
Reizigersvervoer
Thema
Business continuity
Publicatiedatum
3 maart 2021
Hiervoor dragen wij de verantwoordelijkheid:
De permanente beschikbaarheid, wendbaarheid en weerbaarheid van missiekritische applicatieketens en bedrijfsapplicaties van NS.
Een modern en toekomstvast applicatielandschap.
Up-to-date reizigersinformatie in de NS-app, op de website en op het perron (tot wel 24.000 reisadviezen per minuut).
Up-to-date informatie voor het personeel (tot 200 dienstkaart-wijzigingen per dag, op een geheel van 300 treinen en 3.000 man rijdend personeel).
Up-to-date materieelinzet.
Permanent inzicht in het correct functioneren van de toegangspoorten op stations.
Zorgeloze overgang naar één toekomstvast, wendbaar en efficiënt financieel en logistiek systeem.
Zorgeloze overgang naar public cloud, containers en microservices op basis van een zorgvuldig gekozen strategie.
Ook deze (deel)oplossingen voor NS komen uit ons ecosysteem