Samenwerking met onze klanten
Enige tijd geleden vertelden we over de geschiedenis van ons 25 jaar bestaan.
10 maart 2021 | Nieuws | Door: Bright Alley I Conclusion
Deel
Klanten aan het woord
Wij zijn er trots op dat we in deze 25 jaar met vele klanten een langdurige en fijne samenwerking hebben opgebouwd. We laten we enkele van onze klantrelaties aan het woord over hun beleving.We vroegen NS, UWV en KLM hoe zij de samenwerking hebben ervaren.
Nederlandse Spoorwegen
Met NS hebben we projecten gedaan op vele gebieden: van integriteit tot tunnelevacuaties en omgaan met Winterweer.
Heleen Bavinck - Adviseur integriteit & compliance bij NS
"Hoe het is om te werken met Bright Alley? We hebben samen een aantal mooie e-learningmodules gemaakt op het gebied van integriteit en compliance, en ook animaties voor onze BOA’s en veiligheidsmodules voor monteurs. Best pittige inhoud voor niet-NS’ers. Bright Alley is erin geslaagd om met creativiteit en inventiviteit een aantrekkelijk ontwerp te maken. Speels, afwisselend en met de juiste toon.
Behalve dat er telkens een mooi product ligt, is het ook een leuke ervaring om te werken met consultants die aandacht hebben voor zowel hun vakmanschap als de manier waarop ze aansluiten bij ons als klant. En nog steeds. In het snel schakelen bij onderhoudsvragen. Of in een sessie om ons te inspireren door en onder te dompelen in de aanpak en oplossingen van Bright Alley. Gefeliciteerd en blijf doen waar jullie zo goed in zijn!"
Josien Visser (Learning Consultant bij Bright Alley) vertelt over haar ervaring met NS
"NS is een leuke en sprekende klant om voor te werken. Voor mijn werk reis ik het hele land door met de trein, dus je hebt direct een beeld bij het onderwerp. Dat maakt het ontwikkelen soms makkelijker. Je hebt er zelf een gevoel of ervaring bij. Vooral het concept van de veiligheidsmodules voor de monteurs vond ik extra gaaf. Dit onderwerp is voor NS zo belangrijk, dat er veel aandacht aan besteed mag worden op de werkvloer. Naast modules ontwikkelden we ook posters, teasers en gesprekskaarten voor teamoverleggen en steeds met een ander onderwerp. Fijn dat je op die manier een beetje bij kunt dragen aan een veilige treinreis voor iedereen".
UWV
Samen met het UWV hebben we projecten gedaan als een handhavingsgame en het neerzetten van een leerplein.
Bart Everts - Manager werkzoekendendienstverlening bij het UWV.
"Hoe heb ik Bright Alley 10 jaar terug ervaren? Jong + gunfactor gekoppeld aan Kennis + Kunde + Durf. Mooie ideeën. Energie. Maar ook (snel) lerend en meebewegend.Jullie waren groeiend in meerdere opzichten. Daar horen dan ook de hicks-up bij.
Ik voelde de wil om het samen te doen, er samen iets moois van te maken. Samen iets ontwerpen, ontwikkelen, ik bewaar goede herinneringen aan veel sessies met mensen. Het feit dat ik de gezichten van Bright Alley na 10 jaar zo makkelijk nog voor de geest kan halen, geeft voor mij weer dat het van betekenis was."
Eefje Albers (Directeur Bright Alley) vertelt over haar ervaring met UWV
"Ruim 10 jaar geleden begon ik aan een van mijn eerste opdrachten toen nog als learning consultant bij Bright Alley. Dat was voor UWV WERKbedrijf. Ik herinner me dit traject nog erg goed. Vooral vanwege de manier waarop we samenwerkten. Ik werd goed aan de tand gevoeld, maar deed Bright Alley dat richting Bart en collega’s ook. Zo haalde we het maximale uit elkaar.
Ik denk een heel mooi voorbeeld van hoe een goed partnership eruit ziet. Eerlijk zijn richting elkaar en elkaar scherp houden. Zo zijn we samen gegroeid en hebben tal van mooie impactvolle oplossingen neer kunnen zetten. Voor mij persoonlijk was dit daarom ook een samenwerking van betekenis, net zoals Bart dat heeft ervaren. Mooi om op terug te kijken!"
Enkele voorbeelden uit het traject waar Eefje aan refereert (2013).
KLM
Er is weinig KLM-personeel dat niet te maken heeft gehad met projecten die we samen hebben gedaan. Of het nou gaat om de basisleergang (initials) voor cabinepersoneel of grondpersoneel. Van ketenbewustzijn, klanttevredenheid, leiderschapstrainingen tot veiligheidstrainingen als ISMS, fatique en Human Factors.
Marty Aarts - Program Manger KLM Learning & Development
"Ben je opzoek naar een partner die buiten de gebaande paden meedenkt en er naar handelt, creatieve en uitdagende leeroplossingen lanceert en oog heeft voor performance verbetering dan is Bright Alley de partner die je zoekt. Dat heb ik zelf ondervonden in het transformeren van het thema human Factors naar een totaal nieuwe duurzaam concept 'Veilig & Vlot' en in de ontwikkeling van een nieuwe opleidingshuis voor KLM Ground Services".
Jasper Leunk (Head of Strategy Bright Alley) vertelt over zijn ervaring met KLM
"Sommige opdrachtgevers werken met één contactpersoon van hun kant, wat prima kan. Wat KLM zo bijzonder en leuk maakt is de omvang van de organisatie. Projecten bij KLM zijn op voorhand al leuk omdat je zoveel verschillende mensen ontmoet om mee samen te werken. Van L&D tot de business tot de medewerkers op het platform of cabinepersoneel. Het is altijd een feest om te zien hoe zij net als wij gedreven zijn tot de beste oplossing te komen voor hun medewerkers.
Bij Veilig & Vlot begonnen we initieel met de vraag om een module te maken en al brainstormend en onderzoekend bij de doelgroep eindigden we met een scala aan oplossingen die meer impact hadden dan we ooit hadden durven dromen".
Op naar de volgende 25 jaar
We koesteren al onze partnerships. We zijn benieuwd wie we de komende 25 jaar gaan ontmoeten.
Wil je meer weten?
Neem even contact op.