Klantevenement - Blijf in beweging

Om mee te gaan met de snelle veranderingen op gebied van digitalisering, duurzaamheid en zeker ook digitaal leren is blijven bewegen een vereiste. En dat is dan ook wat we letterlijk en figuurlijk hebben gedaan op ons klantenevenement op 19 maart 2024.

4 april 2024   |   Nieuws   |   Door: Bright Alley I Conclusion

Deel

Kaartenset met 7 tips om in beweging te blijven

We startten de beweging met een sportieve warming up, waarvoor Mano Radema (IND) zijn bokshandschoenen uit de kast had getrokken. Hierdoor was het ijs voldoende gebroken om al pratende naar de verrassende workshoplocaties te wandelen.

 Op grote hoogte in de skybox in de Galgenwaard, brachten Willem van der Valk (Vattenfall) en Bright Alley’s Jeanne-Marie met hun stellingen over onboarding en behoud van medewerkers de groep in beweging; hoe beoordeel jij de stelling? Rood, geel of groen?

MIrthe ontvang de eerste klanten voor de klantendag
Mano staat klaar met zijn bokshandschoenen aan om de warming up te verzorgen
Marte presenteert het onderwerp adoptie op de klantendag van Bright Alley
Manuel en Joan staan klaar met een verfrissing voor de klanten onderweg naar de workshop
Klantend luisteren aandachtig naar de presentatie in de skybox met stadion galgenwaard op de achtergrond

Tegelijkertijd lieten Albert de Jong (Boskalis) en onze collega Marte de klanten in De Moestuin wroeten in hun eigen adoptievraagstuk. Hierbij deelde Albert zijn ervaring vanuit de dredging academy ter inspiratie .

 Tijdens de derde helft hebben we geproost op een geslaagde middag vol nieuwe verbindingen.