ICTU | Medewerkers trainen via een blended learning
Fraude, het komt helaas vaker voor dan we denken. Dit kost de maatschappij echter veel geld. Daarom is het belangrijk dat baliemedewerkers bij de gemeente identiteitsfraude kunnen voorkomen. Iemand blindelings op het woord vertrouwen is geen betrouwbare strategie meer. Hoe krijgen baliemedewerkers een neus voor fraude?
Klant
ICTU
Markt
Overheid, Openbare Veiligheid & Non-profit
Thema
Informatiebeveiliging: Start bij medewerkers
Publicatiedatum
30 april 2020
Baliemedewerkers moeten veel meer inzicht krijgen in de impact van hun handelingen, en hoe zij door goed handelen fraude kunnen voorkomen. Ze moeten veel meer overzien wat de gevolgen zijn, maar ook veel beter weten welke stappen zij kunnen zetten.
We zaten in een hele complexe omgeving. We hadden vier partijen waar de kennis vandaan kwam. Dat traject heeft Bright Alley heel erg goed begeleid. Daarnaast dachten zij heel erg vanuit de eindgebruiker, dat heeft een aantrekkelijke e-learning opgeleverd.