Betere marktinzichten door Front-end development Royal Flora Holland
De dynamiek en hectiek van tientallen ‘treintjes’ met karren vol bloemen, die kriskras door elkaar rijden in immense veilinghallen. Handelaren die gefocust op de klok staren en azen op de beste deal. De enorme hoeveelheid en gevarieerdheid in bloemen, afkomstig uit zo’n 50 landen die elke dag van eigenaar wisselen. De bloemenveiling in Aalsmeer is niet alleen een wereld op zich, maar ook de grootste bloemenveiling ter wereld. Dagelijks verhandelt Royal Flora Holland 25 miljoen bloemen en planten met een jaaromzet van 4,6 miljard. Ook hier digitaliseert het hele proces van handel en logistiek in hoog tempo. En wordt de business steeds meer data driven.
Klant
Royal Flora Holland
Markt
Retail, Voedsel & Agri
Thema
Fit for purpose software
Publicatiedatum
12 november 2019
“Bij AMIS willen we altijd de know-how koppelen aan de know-why. Waar doet een klant het voor.”
“Dat het AMIS-team ook buiten de eigen front-end expertise meedenkt en in het scrumteam ook back-end taken kan oppakken, spreekt me zeer aan.”
“Het leuke van het werken bij AMIS is dat je als consultant aan de slag gaat, zelf je dag indeelt en ook dingen naar te toe kan trekken.”