Nieuwe kansen binnen Conclusion AFAS Solutions

Kaylee Ringelberg (28) maakte 4,5 jaar geleden als junior consultant een vliegende start bij CAS. Intussen is zij gegroeid tot een ervaren HR & Payroll consultant en werkt zij voornamelijk aan grote en complexe projecten. Daarnaast heeft zij ook nog de rol van klantverantwoordelijke.

1 september 2023   |   Nieuws   |   Door: Conclusion AFAS Solutions | Kaylee Ringelberg

Deel

Kansen binnen Conclusion AFAS Solutions

Ik had 1,5 jaar ervaring met AFAS als applicatiebeheerder op HR-gebied. Van payroll had ik al iets geproefd, maar het leek mij leuk om naast HR ook payroll echt te beheersen. Daarnaast vond ik applicatiebeheerder zijn van één omgeving niet uitdagend genoeg en daarom was AFAS consultant worden de beste optie. Mede door de hechte sfeer bij Conclusion AFAS Solutions en het snelle sollicitatieproces was de overstap snel gemaakt en heb ik me bij Conclusion AFAS Solutions van junior tot ervaren consultant kunnen ontwikkelen.  

Servicecenter & klantverantwoordelijke

Na 4 jaar volop in de projecten gezeten te hebben, vond ik het tijd voor een nieuwe stap binnen Conclusion AFAS Solutions. Ik heb er toen voor gekozen om over te stappen naar het Servicecenter team. Ik merkte na 4 jaar veel verschillende klanten te hebben geholpen, dat ik behoefte had om meer langdurige relaties op te bouwen met klanten en zo ook meer mijn collega’s te kunnen ondersteunen. Daarom ben ik ook klantverantwoordelijke geworden, zodat ik andere gesprekken aan kan gaan met de klant en ze voor een langere tijd kan ondersteunen.

Elke week is anders

Geen werkdag is hetzelfde. Mijn gemiddelde werkweek bestaat uit beheerdagen, projectdagen en ops dagen (tweedelijn). Als ik op kantoor ben, dan begint mij werkdag vaak vroeg (om 7 uur). Allereerst check ik of ik nog openstaande werkzaamheden heb en pak deze vervolgens op als deze snel opgelost moeten worden. Daarna ga ik aan de slag voor de klant waar ik die dag voor gepland ben. Om half 9 vindt de dagstart met mijn squad plaats en bespreken we welke uitdagingen (van de klanten in mijn squad) we hebben en of daar nog hulp bij nodig is. Als er een hulpvraag is vanuit een collega, dan pak ik dat meestal meteen na de dagstart meteen. Na de dagstart ga ik door met de werkzaamheden die ik voor die dag heb gepland. De vragen die regelmatig tussendoor van collega’s/klanten komen, worden natuurlijk ook behandeld. Dit is mogelijk, omdat ik redelijk flexibel ben door mijn 9-urige werkdag. Een bewuste keus van mij, omdat ik merkte dat het met 8 uur op een dag soms wat krap was.

Mogelijkheden binnen Conclusion AFAS Solutions

Als consultant hoop ik de grote en complexe projecten te kunnen oppakken en begeleiden. Daar ben ik met de herimplementatie van Conclusion al mee bezig. Ik krijg ook veel energie van het begeleiden en opleiden van medewerkers zodat zij het maximale uit payroll kunnen halen.  In de toekomst hoop ik hier veel mee bezig te zijn en die kansen zijn er ook zeker.