Zwart wit afbeelding van een doorsnede van een boom. De Conclusion kleuren vormen de jaarringen van de boom. Om de evolutie van Conclusion te illustreren.

Evolutie

Zoals Churchill al stelde: the farther back you can look, the farther forward you are likely to see. Je kunt het heden niet op waarde schatten zonder het verleden te begrijpen. Daarom is het goed om een historisch perspectief te hebben.

Conclusion is opgericht in 1997. We danken ons succes aan het inspringen op veranderingen en het benutten van kansen. Sommige van deze veranderingen hebben zoveel invloed op ons gehad dat ze een nieuwe periode inluidden. Wij onderscheiden vijf kenmerkende fases.

1997

PEOPLE BUSINESS IS ONZE CORE BUSINESS

Het geloof in individueel talent en ondernemerschap de basis van onze organisatie. Sinds het begin zijn we met uiteenlopende disciplines actief in verschillende markten. We werken in een decentraal model, met diverse merken en specialisaties. Sommige richten we zelf op, andere nemen we over. Elk bedrijf concentreert zich op hetgeen waar hij goed in is. Zo kunnen we de lastigste projecten aan.

2000

BEST ALONE, BETTER TOGETHER

Bij opdrachtgevers ontstaat een sterke behoefte aan continuïteit. Bedrijven willen overzicht en transparantie. Producten en diensten van één leverancier. We sluiten raamovereenkomsten af. Langzaam treden we buiten de traditionele segmenten.

2004

De kracht van samenwerken

De tijd van denken in diensten en producten is voorbij. Een brede blik en een projectmatige aanpak; dat is waar het om draait. We bundelen de expertise van de verschillende bedrijven tot resultaatgerichte projecten.

2009

More than one

We hebben meer te bieden dan onze diensten. We trekken samen op met klanten en verbinden ons aan langdurige trajecten. Opdrachtgevers maken dankbaar gebruik van ons ondernemerschap. Als we in een project of initiatief geloven, dan participeren we er in.

2014

Business done differently

We zijn de partner die de verantwoordelijkheid neemt voor grootschalige veranderingen. Voor een wezenlijke transformatie in een organisatie moeten processen en systemen perfect samenwerken. Met gerichte service lines bieden we het beste van verschillende werelden. We spelen in op behoeftes, weten waar we goed in zijn, kennen onze opdrachtgevers door en door en zijn nog net zo ondernemend als op de eerste dag.

Het heden is verankerd in het verleden

We konden niet doorgroeien tot Transformation Partner zonder dat we wisten wat het betekent om More than One te zijn. En dat berust weer op de kracht van samenwerken. De groeifases zijn dan ook nooit voorbij. Het Conclusion van vandaag bouwt voort op de lessen uit het verleden.